We kunnen ons voorstellen dat u bepaalde vragen heeft voordat u gaat bestellen of als u al besteld heeft. We hebben de meest gestelde vragen hieronder in een handig overzicht al voor u beantwoord. Heeft u een andere vraag? Bel ons dan direct of neem contact met ons op via de Livechat, per telefoon of stuur ons een e-mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

LET OP: Op het moment dat uw bestelling door ons is verzonden wordt deze onder normale omstandigheden de volgende dag al geleverd door PostNL. Als u voor avondlevering kiest wordt uw pakket in de ochtend opgehaald door Trunkrs, en wordt deze onder normale omstandigheden dezelfde avond afgeleverd. Helaas hebben wij geen invloed op de werkzaamheden van postNL en Trunkrs; om deze reden kunnen er hieraan geen rechten ontleend worden.

Bij Shirt-Discounter onderscheiden wij ons door een uiterst snelle verzending.  Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u automatisch een Track & Trace code in uw mailbox zodat u uw bestelling zorgeloos kunt traceren. U ontvangt een Track & Trace code bij een normale pakket-zending alsook bij een brievenbus-zending.

Onderstaand het verzendschema ONDER NORMALE OMSTANDIGHEDEN (1 max 4 werkdagen) indien u op een bepaalde dag voor 13:30 besteld hebt:

  • Maandag voor 13:30 besteld = uiterlijk vrijdag verzonden
  • Dinsdag voor 13:30 besteld = uiterlijk maandag verzonden
  • Woensdag voor 13:30 besteld = uiterlijk dinsdag verzonden
  • Donderdag voor 13:30 besteld = uiterlijk woensdag verzonden
  • Vrijdag voor 13:30 besteld = uiterlijk donderdag verzonden
  • Zaterdag & zondag besteld = uiterlijk vrijdag verzonden

VOOR ACTUELE LEVERTIJDEN CHECK ALTIJD DE HOMEPAGE!! BOVENSTAAND SCHEMA KAN AFWIJKEN ALS WIJ OP DE HOMEPAGE AANGEPASTE LEVERTIJDEN AANGEVEN IVM EXTREME DRUKTE E.D.

Bovenstaand schema is alleen geldig voor een normale werkweek, indien er feestdagen op doordeweekse dagen vallen zal het schema opschuiven naar een niet-feestdag. Indien na 13:30 besteld schuift de levering dus ook op.

 

faq - faq -

Hoe voeg ik eenvoudig verschillende namen / nummers toe?

Bent u van plan om een order te plaatsen met verschillende namen / nummers en wilt u dit niet steeds handmatig via de ontwerptool doen? Zet dan op de plek van de naam simpelweg het woord NAAM en bestel alles in de juiste maten < U kunt vervolgens een lijst sturen met juiste namen/maten/combinaties naar [email protected]. Dit werkt hetzelfde voor variërende rugnummers, teksten etc! (Combineren uiteraard ook mogelijk)

Is het mogelijk om artikelen te retourneren?

Indien een artikel niet gepersonaliseerd is kan het desbetreffende artikel binnen 14 dagen geretourneerd worden.

In de volgende gevallen is het niet mogelijk om een artikel te retourneren:

  • Indien het product beschadigd is
  • Indien het product gedragen is
  • Indien er vlekken op het product zijn gekomen
  • Indien het product op maat gemaakt/gepersonaliseerd is
Hoe kan ik de achtergrond van mijn afbeelding verwijderen?

Als u een afbeelding heeft die u toe wilt voegen in onze ontwerptool en deze heeft bijvoorbeeld een witte of zwarte achtergrond, kunnen we ons voorstellen dat u de achtergrond niet gedrukt wilt hebben. Het is voor ons geen probleem om de achtergrond weg te halen. Mocht het het zo zijn dat het toch niet mogelijk is, dan nemen we altijd contact met u op voordat wij uw order drukken.

U kunt tijdens het bestellen aangeven dat er geen achtergrond gedrukt moet worden.

Welke bestandsformaten kan ik gebruiken in de ontwerptool?

Onze ontwerptool accepteert geen EPS, PDF of AI bestanden. Wil je graag een vector bestand toevoegen? Dan werkt een SVG bestand wel. Heeft u geen SVG bestand? U kunt altijd in de ontwerptool een PNG of JPG bestand uploaden en na het bestellen onder vermelding van uw ordernummer de EPS bestanden mailen. Vermeld wel even bij de bestellingsnotitities tijdens het bestellen dat u de EPS bestanden per mail doorstuurt.
Als klant bevestigd u dat u niet in de strijd bent met geldige copyright/trademark wetten bij het uploaden van uw afbeelding en het plaatsen van uw bestelling, en ook de rechten van derden niet schendt.

Hoe vallen de maten?

We snappen dat het lastig is om online te bepalen hoe maten van bepaalde artikelen vallen. Bij ieder artikel hebben we daarom een maattabel toegevoegd. De maattabel vind je onder de productafbeeldingen.

Kan ik een geplaatste order annuleren?

Indien u bij ons textiel besteld met daarop een bedrukking is het niet mogelijk deze te annuleren zonder uitdrukkelijke toestemming van Shirt-Discounter. Als u een order plaatst worden er voorbereidende werkzaamheden getroffen waardoor een deel van uw bestelling al klaar ligt en is het dus vaak niet mogelijk uw order nog te annuleren of wijzigen.

Wat gebeurt er als mijn bestanden toch niet scherp blijken?

Indien u een ontwerp heeft gemaakt in onze ontwerptool en daarbij bestanden heeft geüpload die achteraf niet drukbaar zijn, dan nemen wij ongeacht uw akkoord op de bestanden toch contact met u op. Wij zullen u dan vragen om betere bestanden van hogere kwaliteit.

Let op; de levertijd van de door u bestelde artikelen gaat pas in wanneer wij de juiste bestanden binnen hebben. De levertijd heeft op dit punt geen betrekking meer op de datum dat u besteld heeft.

Is het mogelijk om op factuur te betalen?

Het is mogelijk om op factuur te betalen als klant zijnde; in ons afrekenmenu heeft u hier de betaalmethode ”Op factuur betalen” voor en na het aanvinken van deze optie ontvangt u direct een factuur in uw email.

LET OP: Wij gaan pas aan de slag met het verwerken van uw bestelling na het ontvangen van de betaling. Vermeldt altijd het ordernummer in de betalingsomschrijving zodat wij dit nummer kunnen herleiden om de juiste bestelling te verwerken.


(+31) 036 2000 204
Bel ons direct. Geen vervelende keuzemenu’s en direct iemand aan de lijn.
Stuur ons makkelijk en snel een e-mail. Op werkdagen antwoorden we uw e-mail doorgaans binnen 8 uur.